Ta strona używa ciasteczek, dowiedz się więcejOK
Niepozorne, intrygujące, nonszalanckie
2013-12-11
Recenzje
Piotr Kosiewski

Thea Djordjadze, Capital Letter, Warszawa, Fundacja Galerii Foksal, 13 marca – 26 kwietnia 2010

Warszawska Fundacja Galerii Foksal pokazała wiosną prace Thei Djordjadze, urodzonej w 1971 roku w Tbilisi, wykształconej i mieszkającej w Niemczech artystki, uznawanej za jedno z najistotniejszych odkryć ostatnich lat. Jej twórczość jest niepozorna i kłopotliwa. Próżno szukać w niej odwołań do wielkich ideologii. Sytuuje się raczej poza głośnymi i przykuwającymi uwagę sporami ideologicznymi czy politycznymi.


Polecamy inne artykuły autora: Piotr Kosiewski
Powrót
Najnowsze

Warszawa: Litwini na Syberii. Wspomnienia Dalii Grinkevičiūtė

06.12.2019
NEW
Czytaj dalej

Macron i Europa Środkowa, czyli samotność liberałów

05.12.2019
Piotr Oleksy
Czytaj dalej

Rumunia. Wybory, których ostateczny wynik poznamy za rok

04.12.2019
Michał Torz
Czytaj dalej

Białoruś. Rozmowy o ludziach i reżimie #opartenafaktach

03.12.2019
NEW
Czytaj dalej

Przekleństwo cara Iwana

03.12.2019
Maciej Jastrzębski
Czytaj dalej

Pogrzeb ostatnich synów Rzeczpospolitej Obojga Narodów

02.12.2019
Bartosz Chmielewski
Czytaj dalej

copyrights © 2010-2017 by Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego we Wrocławiu